Vés al contingut

notícies relacionades

Xavier Melgarejo premiat pel govern finlandès

(CR) El pedagog Xavier Melgarejo ha estat premiat pel govern de Finlàndia amb la condecoració de Cavaller de la Rosa Blanca de Finlàndia. El premi reconeix la seva dilatada tasca de difusió del sistema educatiu finlandès. L’atorga el president de Finlàndia i és poc habitual que el rebin persones de fora del país.

Identitat i immigració, en la segona jornada sobre educació i infància en risc

(Jesuïtes) Les entitats del sector social dels Jesuïtes de Catalunya que treballen en l’àmbit de l’educació d’infants i joves convoquen per aquest dijous la segona jornada sobre educació i infància en risc al Casal Loiola. Enguany parlaran sobre la construcció de la identitat en infants i joves d’origen immigrant, i les dificultats que es troben en aquest procés, com a conseqüència de les seves experiències personals o familiars.

Un mes i mig per parlar de dona i tradicions religioses

(David Casals i Vila –CR) Per parlar d'Àfrica i aproximar-se bé a la seva realitat, és fonamental entendre dues coses: el paper que hi juguen les dones i que és un territori del que “no se'n pot parlar sense fer-ho de la religió i l'espiritualitat”.

Les Jornades del CECAS reforcen el treball en equip per respondre a les addiccions

(CECAS) Més de 90 persones van participar aquest octubre en les Jornades Anuals del Centre Català de Solidaritat (CECAS), una trobada que cada any reuneix voluntaris, professionals, col·laboradors i Consell directiu. Pilar Malla, vicepresidenta de la Fundació va inaugurar les Jornades i va remarcar la importància de l’actitud d’escolta que permeti servir millor a les persones que s’atenen.

"La presència de l'escola no s'aconsegueix amb focs d'artifici"

(Laura Mor CR/L'Hospitalet de Llobregat) Encertar l'estratègia per comunicar un bon projecte educatiu, posicionar-se per captar noves famílies o gestionar la presència d'un centre en el seu entorn són preocupacions en alça a l'escola cristiana.

panoràmica

Veure la fe

podcasts