Vés al contingut

notícies relacionades

700 educadors de Jesuïtes Educació comparteixen el camí de l'Horitzó 2020

(Jesuïtes) El proper curs algunes escoles de Jesuïtes Educació estrenaran un nou model pedagògic a l’Etapa Infantil (MOPI) així com la Nova Etapa Intermèdia (NEI), de 5è de primària a 2n d’ESO. Són dos projectes concrets que s'emmarquen en l'Horitzó 2020 i que han estat presentats en motiu del Dia Institucional del Fòrum, que enguany es va celebrar el passat divendres.

Les diverses respostes de l’administració a la diversitat religiosa

(Jordi Llisterri –CR) No hi ha una única manera d’afrontar la diversitat religiosa des de la gestió pública. Les respostes van des del manteniment d’un model pensat per a una societat únicament catòlica, a la creació d’espais multireligiosos en serveis i centres públics, passant per la ignorància del fet religiós, i a obviar l’obligació de fer possible l’exercici d’un dret fonamental, el de la llibertat religiosa.

El GTER compleix 10 anys de treball en diàleg interreligiós

(Grup de Treball Estable de Religions) L'any 2004 es va crear un nou paradigma de relacions entre les religions, entre els creients i la resta de la societat civil: els líders religiosos de les confessions catòlica, protestant, musulmana, jueva i ortodoxa, conjuntament amb la resta de les seves comunitats, van adquirir la responsabilitat sentida d’implicar-se i d’establir relacions i llaços amb els altres, creant el Grup de Treball Estable de Religions, el

panoràmica

Veure la fe

podcasts