Més de 300 docents de l'Escola Pia participen en la Jornada SUMMEM
ESCOLA PIA | L’Escola Pia de Catalunya ha organitzat una nova edició de la Jornada SUMMEM, que enguany ha recuperat el format presencial a Granollers.
ESCOLA PIA | L’Escola Pia de Catalunya ha organitzat una nova edició de la Jornada SUMMEM, que enguany ha recuperat el format presencial a Granollers.
(Escola Pia) L’aprenentatge a través de la Seqüència Didàctica ha centrat, aquest dissabte, la quarta edició de la Jornada Summem que organitza l'Escola Pia de Catalunya. Aquest cop, en línia. La trobada, liderada per l’equip pedagògic de l’Escola Pia, ha reunit a més de 600 docents de diferents institucions.
(Escola Pia) Un equip d’investigadors de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya, que pertanyen als grups de recerca Atenció a la Diversitat (GRAD) i el de Recerca Educativa (GREUV), lideren una iniciativa de recerca sobre el SUMMEM, projecte de l’Escola Pia que vol donar respostes educatives reals als reptes de la societat del segle XXI i a la missió q
(Laura Mor –CR) Un interrogant i una resposta unívoca, que només pot ser afirmativa: “Volem fer la feina millor?” És la pregunta que han de traslladar els equips directius de les escoles als claustres de professors. Així ho han encomanat des de la Fundació Escola Cristiana de Catalunya durant la segona Jornada d'Innovació, que ha aplegat unes dues-centes persones al Col·legi Dominiques de l'Ensenyament de Barcelona.
(Escola Pia) Primer dia d'escola a Catalunya. Més de 3.000 nenes i nens de diferents etapes de l'Escola Pia de Catalunya treballaran amb el mètode SUMMEM a les 20 escoles de l'orde, configurant la iniciativa pedagògica renovadora més important que es fa actualment al nostre país.
(Glòria Barrete –CR) Fa quasi un segle que pensadors, científics, filòsofs, pedagogs, reflexionen sobre com ha de ser l'educació i fan arribar preceptes i intuïcions. Arriba l'hora de fer un pas endavant en matèria d'educació, toca transformar l'escola cap a noves pràctiques, noves maneres de ser i noves maneres d'aprendre.